Servicekompassen : framgångsfaktorer för service i världsklass

Servicekompassen : framgångsfaktorer för service i världsklass
Författare
Förlag Liber
GenreEkonomi
FormatHäftad
SpråkSvenska
Antal sidor169
Vikt355 gr
Utgiven2012-01-20
SABQia
ISBN 9789147097715
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
I den här boken presenteras en modell för hur man kan förbättra en organisations service. Det är en lättillgänglig och inspirerande handbok som innehåller många konkreta råd och exempel. De varvas med diskussionsfrågor och checklistor som direkt går att tillämpa i den egna verksamheten. Några frågor som boken behandlar är: Vad skiljer bra service från service i mästarklass? Vad är kundkultur och hur ser den ut? Vilka utmaningar finns i ditt företag? Vad krävs av ledarskapet och av medarbetarna? Hur skapar du kundpassion med rätt attityd? Hur tar du hand om missnöje och klagomål? Vanliga fallgropar Boken lämpar sig för alla som vill få ökad insikt i vad service i mästarklass kan vara och hur man får nöjda kunder. Den vänder sig främst till alla yrkesverksamma - chefer och medarbetare - men passar också väl i utbildningar.