Biologisk försäljning : så får du hjärnan att vilja köpa

Biologisk försäljning : så får du hjärnan att vilja köpa
Författare
Förlag Soderpalm Publishing
GenreEkonomi
FormatInbunden
SpråkSvenska
Antal sidor144
Vikt374 gr
Utgiven2010-02-10
SABQia
ISBN 9789186077198
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Vad har egentligen biologi med ökad försäljning att göra? Vill du följa med på en säljresa som tar dig till en helt ny värld av försäljningsframgångar? Vill du lära dig hur människokunskap kan få dig att förstå varför din omgivning plötsligt börjar köpa av dig? Läs den här boken och följ författarens råd. Du kommer snabbt att märka hur din försäljning ökar och att du förstår mer av hur försäljning egentligen fungerar. Så här säger Max Söderpalm, författare till 30 sätt att göra affär och Det är i backarna man rycker om Biologisk försäljning: "Biologisk försäljning är en viktig bok för dig som säljer. Den kompletterar mina egna tankar och mina egna böcker på ett spännande sätt. Den har därför sin självklara plats i min egen inspirationsplan för våren, för att utveckla mig till en ännu bättre säljare. Jag har själv provat många av tipsen som Thomas ger. Dom fungerar i verkligheten." Vad har egentligen biologi med ökad försäljning att göra? Vill du följa med på en säljresa som tar dig till en helt ny värld av försäljningsframgångar? Vill du lära dig hur människokunskap kan få dig att förstå varför din omgivning plötsligt börjar köpa av dig? Läs den här boken och följ författarens råd. Du kommer snabbt att märka hur din försäljning ökar och att du förstår mer av hur försäljning egentligen fungerar. Så här säger Max om Biologisk försäljning: "Biologisk försäljning är en viktig bok för dig som säljer. Den kompletterar mina egna tankar och mina egna böcker på ett spännande sätt. Den har därför sin självklara plats i min egen inspirationsplan för våren, för att utveckla mig till en ännu bättre säljare. Jag har själv provat många av tipsen som Thomas ger. Dom fungerar i verkligheten." Thomas Lundqvist är en av Sveriges främsta föreläsare. Han är tidigare vd på Junibacken och författare till boken ’Det biologiska ledarskapet’. Nu ger han ut sin första bok helt inriktad på försäljning: Biologisk försäljning. I den uppehåller han sig vid hur för hur människor fungerar i olika situationer. Vad finns det för mönster och system som avgör hur vi fungerar i säljsituationer? Thomas hittar svaret i våra medfödda programvaror. Idag arbetar Thomas dels som konsult och föreläsare i sitt eget företag Brainscan.