
Fashionabla varumärken och passionerade entreprenörer

| Författare | |
|---|---|
| Förlag | Appell Förlag |
| Genre | Ekonomi |
| Format | Danskt band |
| Språk | Svenska |
| Antal sidor | 200 |
| Vikt | 0 |
| Utgiven | 2019-05-13 |
| ISBN | 9789198495911 |
Den här boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Den handlar om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en bransch, och kanske en hel värld. Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika modiga entreprenörer som började sin bana i blogg- respektive mediavärlden och bjuder på en djupdykning i konsumtionskultur, framgångsrika sociala karriärer och digitala äventyr bland modeliten.
Karin Winroth är docent i företagsekonomi och intresserar sig för varumärken och konsumtionsmönster för att uttrycka sin identitet.























