Marknadsförnyelse
Författare | |
---|---|
Förlag | Studentlitteratur AB |
Genre | Ekonomi |
Format | Häftad |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 181 |
Vikt | 0 |
Utgiven | 2007-09-20 |
ISBN | 9789186460594 |
OBS! DENNA BOK HAR UTGÅTT OCH ERSATTS AV KONCEPSTYRD UTVECKLING (A Szatek)
Art nr. 33261-01
Morgondagens företagsledare ställs inför utmaningen att skapa en "lärande organisation". I en tid då konkurrensen ökar och marknaden blir allt mer fragmenterad måste företagen lära sig mer om att odla sinkärkompetens och att expandera genom att aktivt bidra i kundens värdeskapande. Kontinuerlig utveckling av produktkvalitet och effektivitet är viktiga faktorer för framgång.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Art nr. 33261-01
Morgondagens företagsledare ställs inför utmaningen att skapa en "lärande organisation". I en tid då konkurrensen ökar och marknaden blir allt mer fragmenterad måste företagen lära sig mer om att odla sinkärkompetens och att expandera genom att aktivt bidra i kundens värdeskapande. Kontinuerlig utveckling av produktkvalitet och effektivitet är viktiga faktorer för framgång.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se