
Proffsfotografering med digitalkamera - Produkt- och reklambilder

| Serie | Design |
|---|---|
| Författare | |
| Medverkande | |
| Förlag | Docendo |
| Genre | Datalitteratur |
| Format | Inbunden |
| Språk | Svenska |
| Antal sidor | 216 |
| Vikt | 900 gr |
| Utgiven | 2005-04-15 |
| ISBN | 9789178826445 |
En bok om produkt- och reklamfotografering på svenska!
Boken förklarar med hjälp av praktiska exempel hur man skapar tilltalande och effektfulla produkt- och reklambilder.
Såväl kamerainställningar som studiobelysning och färghantering tas upp alla nödvändiga fakta och knep i samma bok.
Boken förklarar med hjälp av praktiska exempel hur man skapar tilltalande och effektfulla produkt- och reklambilder.
Såväl kamerainställningar som studiobelysning och färghantering tas upp alla nödvändiga fakta och knep i samma bok.
Ur innehållet:
- Grunderna
- Välja kamera
- Digitalfotograferingens hörnstenar
- Studio och belysning
- Mångskiftande fotografering
- Bildbehandling
- Färghantering
- Från bildskärm till papper
























