
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus

| Författare | |
|---|---|
| Förlag | Liber |
| Format | Inbunden |
| Språk | Svenska |
| Antal sidor | 144 |
| Vikt | 0 |
| Utgiven | 2003-03-21 |
| ISBN | 9789147072477 |
Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.
Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.
Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.
Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.
Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.

























