Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion

Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion
Författare
Förlag Liber
FormatBZ
SpråkSvenska
Antal sidor208
Vikt0
Utgiven2000-02-15
ISBN 9789147060368
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Är service jämförbart med materiella produkter? Författaren strävar efter att konkretisera service och tjänster och analyserar dessa immateriella produkters olika delar. En klassiker i ny, omarbetad upplaga.

Läs mer
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.

Om författarna
Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.