Nya roller för Sara Dobareh och Jenny Edh Jansen på Norstedts förlagsgrupp

Jenny Edh Jansen ny marknadschef för Rabén & Sjögren (t v) och Sara Dobareh, ny kommunikationschef för Norstedts (t h). Fotograf: Kajsa Göransson

NYTTJOBB. Sara Dobareh blir kommunikationschef på Norstedts, där hon arbetat som kommunikationsansvarig. I sin nya roll ska hon bidra till ett förstärkt fokus på att stötta den växande listan av storsäljande författare och bygga långsiktiga författarskap. Jenny Edh Jansen, som tog initiativ till Den stora läsutmaningen, blir marknadschef på Rabén & Sjögren. I sin nya roll kommer hon att fortsätta utveckla Rabén & Sjögrens arbete mot skolor, bibliotek och andra läsfrämjande institutioner, samt utveckla samarbetet med förlagets stora författarskap, enligt ett pressmeddelande.

redaktion@boktugg.se

Gör som ...

… och alla våra andra sponsorer som stöttar oss ekonomiskt. Vill ditt företag bli sponsor? Kontakta sales@boktugg.se för mer information. Privatpersoner och mindre företag som vill bidra swishar valfritt belopp till 123-483 18 71 (klicka här för QR-kod) eller med andra betalmedel.