Imprints i kändisars namn, ny trend?

I USA har ett flertal av de stora förlagen, däribland Simon & Schuster och Harper, skaffat nya typer av imprints. Nämligen sådana som leds av kändisar såsom Rachel Ray, Johnny Depp och sedan november 2013 även New York Yankees-stjärnan Derek Jeter som alltså ska spendera tiden efter karriären med bokutgivning. Kan detta vara något för de svenska förlagen att ta efter? Och i så fall; vilka svenska kändisar skulle kunna nyttjas?

Foto: Keith Allison(Flickr)

solve@dahlgren.net

Gör som ...

… och alla våra andra sponsorer som stöttar oss ekonomiskt. Vill ditt företag bli sponsor? Kontakta sales@boktugg.se för mer information. Privatpersoner och mindre företag som vill bidra swishar valfritt belopp till 123-483 18 71 (klicka här för QR-kod) eller med andra betalmedel.

En lite annorlunda ledarskapsbok

Är du chef och vill ha handfasta råd du kan använda direkt i din vardag? Då är detta boken för dig. Med mycket bilder och lättsmält text är denna handbok ett bra verktyg oavsett var man befinner sig på sin ledarresa.