Försäljning och kundservice 3, lärarhandledning, Gy25
Författare | |
---|---|
Förlag | Gleerups Utbildning AB |
Genre | Ekonomi |
Format | Spiralbunden |
Språk | Svenska |
Antal sidor | 100 |
Vikt | 200 gr |
Utgiven | 2026-07-01 |
SAB | Qi |
ISBN | 9789151121246 |
<span ><span ><span ><span ><span ><span >Försäljning och service 3, lärarhandledning</span></span></span></span></span></span><span ><span ><span ><span ><span ><span > är anpassad efter Försäljning och kundservice 3, bok. Materialet är noggrant anpassat till försäljning och kundservice nivå 3 enligt ämnesplanen för Gy25. Fördjupningen i nivå 3 består bland annat av analyser av kundgrupper, differentierat kundbemötande och strategier för att driva lönsamma och hållbara företag. Digital handel, tillgänglighet och hållbarhet, är genomgående teman.</span></span></span></span></span></span>
<span ><span ><span ><span ><span ><span >Lärarhandledningen följer elevboken och innehåller </span></span></span></span></span></span><span ><span ><span ><span ><span ><span >inspirerande lektionsförslag, övningar och uppgifter samt lösningsförslag till elevbokens instuderingsfrågor. Med denna lärarhandledning får du ett gediget material som gör det enkelt att planera och genomföra din undervisning</span></span></span></span></span></span>
<span ><span ><span ><span ><span ><span >.</span></span></span></span></span></span>
<span ><span ><span ><span ><span ><span >Försäljning och kundservice 3, lärarhandledning:</span></span></span></span></span></span>
<span ><span ><span ><span ><span ><span >- </span></span></span></span></span></span><span ><span ><span ><span ><span ><span >Har en tydlig koppling till ämnesplanen för Gy25</span></span></span></span></span></span>
<span ><span ><span ><span ><span ><span >- Underlättar och sparar tid för dig vid planerings- och bedömningsarbetet</span></span></span></span></span></span>
<span ><span ><span ><span ><span ><span >- Har lösningsförslag till elevbokens instuderi</span></span></span></span></span></span>