Kunskapsföretagets marknadsföring - Att utveckla förtroende, relationer och kompetens

Kunskapsföretagets marknadsföring - Att utveckla förtroende, relationer och kompetens
Författare
Förlag Liber
FormatBZ
SpråkSvenska
Antal sidor144
Vikt0
Utgiven1999-09-01
ISBN 9789147045822
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Boken beskriver sju konkurrensmedel för framgång i försäljningen av kunskapsintensiva tjänster och produkter. Metoderna som presenteras är utformade för specialister: tekniker, jurister, ekonomer, konsulter m fl. Men boken passar också alla som är intresserade av nya tankar och idéer inom marknadsföring. Boken utnämndes till "Årets Svenska PA-bok" 1990 och är såld i över 25 000 exemplar!

Läs mer
Boken beskriver sju konkurrensmedel för framgång i försäljningen av kunskapsintensiva tjänster och produkter. Metoderna som presenteras är utformade för specialister: tekniker, jurister, ekonomer, konsulter m fl. Men boken passar också alla som är intresserade av nya tankar och idéer inom marknadsföring.
Boken utnämndes till "Årets Svenska PA-bok" 1990 och författarna tilldelades Libers stora fackbokspris.
Den är såld i över 25 000 exemplar!