
Service och bemötande Gy25 - Arbetsbok

| Serie | Gy25 |
|---|---|
| Författare | |
| Förlag | Thelin Förlag |
| Genre | Samhälle, politik och debatt |
| Format | Spiralbunden |
| Språk | Svenska |
| Antal sidor | 21 |
| Vikt | 0 |
| Utgiven | 2025-05-15 |
| SAB | O |
| ISBN | 9789173794718 |
Du får lära dig hur man bemöter olika typer av kunder och anpassar produkter och tjänster efter individuella behov. Läromedlet "Service & bemötande Gy25" med lärobok, arbetsbok och facit är utarbetat för gymnasieskolan. Det lämpar sig även för bransch- och vuxenutbildningar. Arbetsboken fördjupar kunskaperna med kontrollfrågor. Det är anpassat efter Skolverkets ämnesplaner Gy25. Böckerna är tryckta i Sverige, med ett praktiska format (16 × 22,5 cm). De beställs separat. Författaren, Meg Marnon, är en erfaren utbildningsproducent, pedagog och författare. Sedan 1998 har hon skapat många uppskattade läromedel för gymnasieskolan och arbetsmarknadsutbildningar – med fokus på IT, media och entreprenörskap.























