Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld

Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld
Författare
Förlag Liber
FormatInbunden
SpråkSvenska
Antal sidor192
Vikt0
Utgiven1997-09-10
ISBN 9789147040124
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.

Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.

Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.