
Idébok om service

| Serie | Idébok |
|---|---|
| Författare | |
| Förlag | Interesting.org |
| Genre | Ekonomi |
| Format | Inbunden |
| Språk | Svenska |
| Antal sidor | 251 |
| Vikt | 586 gr |
| Utgiven | 2009-03-09 |
| SAB | Qia |
| ISBN | 9789173290326 |
Kreativitet - förmågan att lösa oväntade problem - är kanske den viktigaste förmågan för att kunna ge bra service. Idébok om service fungerar som en inspirerande kurs och får läsaren att reflektera och fundera över vad service verkligen är - och vad det inte är. I boken bjuds läsaren in att interagera med boken och skriva ner sina egna reflektioner och tankar kring service.
Fredrik Härén blev vald till "Årets talare" 2007 och har gjort över 1 000 föreläsningar på temat kreativitet i mer än 25 länder. Hans tidigare Idébok har sålt i mer än 200 000 exemplar.
Fredrik Härén blev vald till "Årets talare" 2007 och har gjort över 1 000 föreläsningar på temat kreativitet i mer än 25 länder. Hans tidigare Idébok har sålt i mer än 200 000 exemplar.
























