Marknadsföring - kort och gott

Marknadsföring - kort och gott
Författare
Förlag Liber
GenreEkonomi
FormatHäftad
SpråkSvenska
Antal sidor224
Vikt0
Utgiven2008-08-15
SABQblb
ISBN 9789147089154
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet.

Läs mer
Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras.

Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.