
PR i nytt medielandskap

| Författare | |
|---|---|
| Förlag | Liber |
| Format | BZ |
| Språk | Svenska |
| Antal sidor | 200 |
| Vikt | 0 |
| Utgiven | 2002-05-28 |
| ISBN | 9789147063314 |
Upplever du att de traditionella PR-verktygen inte ger effekt? Vill du hitta alternativ till torra pressmeddelanden? PR i nytt medielandskap uppdaterar dina kunskaper.
Läs mer
Boken går igenom hur villkoren för informationsarbetet har förändrats. Den levererar en välfylld verktygslåda med handfasta tips och rekommendationer:
- Så fungerar realtidsjournalistik
- Så samverkar PR och reklam
- Så bygger du en presswebb
- Vilka intervjuer ska vd ta?
- Så kommer du med i tv
Om författarna
Bodil Bryntesson är verksam som debattör och projektledare inom kommunikation. Folke Hammarlind och Carl Fredrik Sammeli har båda mångårig erfarenhet av praktiskt PR-arbete.
Läs mer
Boken går igenom hur villkoren för informationsarbetet har förändrats. Den levererar en välfylld verktygslåda med handfasta tips och rekommendationer:
- Så fungerar realtidsjournalistik
- Så samverkar PR och reklam
- Så bygger du en presswebb
- Vilka intervjuer ska vd ta?
- Så kommer du med i tv
Om författarna
Bodil Bryntesson är verksam som debattör och projektledare inom kommunikation. Folke Hammarlind och Carl Fredrik Sammeli har båda mångårig erfarenhet av praktiskt PR-arbete.






















