
Kunskapsföretagets marknadsföring - Att utveckla förtroende, relationer och kompetens

| Författare | |
|---|---|
| Förlag | Liber |
| Format | BZ |
| Språk | Svenska |
| Antal sidor | 144 |
| Vikt | 0 |
| Utgiven | 1999-09-01 |
| ISBN | 9789147045822 |
Boken beskriver sju konkurrensmedel för framgång i försäljningen av kunskapsintensiva tjänster och produkter. Metoderna som presenteras är utformade för specialister: tekniker, jurister, ekonomer, konsulter m fl. Men boken passar också alla som är intresserade av nya tankar och idéer inom marknadsföring. Boken utnämndes till "Årets Svenska PA-bok" 1990 och är såld i över 25 000 exemplar!
Läs mer
Boken beskriver sju konkurrensmedel för framgång i försäljningen av kunskapsintensiva tjänster och produkter. Metoderna som presenteras är utformade för specialister: tekniker, jurister, ekonomer, konsulter m fl. Men boken passar också alla som är intresserade av nya tankar och idéer inom marknadsföring.
Boken utnämndes till "Årets Svenska PA-bok" 1990 och författarna tilldelades Libers stora fackbokspris.
Den är såld i över 25 000 exemplar!
Läs mer
Boken beskriver sju konkurrensmedel för framgång i försäljningen av kunskapsintensiva tjänster och produkter. Metoderna som presenteras är utformade för specialister: tekniker, jurister, ekonomer, konsulter m fl. Men boken passar också alla som är intresserade av nya tankar och idéer inom marknadsföring.
Boken utnämndes till "Årets Svenska PA-bok" 1990 och författarna tilldelades Libers stora fackbokspris.
Den är såld i över 25 000 exemplar!























