
Kort om marknadsföring

| Författare | |
|---|---|
| Förlag | Studentlitteratur AB |
| Genre | Ekonomi |
| Format | Häftad |
| Språk | Svenska |
| Antal sidor | 281 |
| Vikt | 0 |
| Utgiven | 2015-04-23 |
| SAB | Qblb |
| ISBN | 9789144108780 |
Marknadsföring är ett område som har förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden och budskap. Marknadsföring har blivit viktigare i allt fler verksamheter, såsom skolor, politik och offentlig verksamhet, vilket återspeglas i bokens upplägg och exempel. Kort om marknadsföring ger en kärnfull överblick över marknadsföringsområdet och ger därmed såväl marknadsförare och ekonomer som icke-ekonomer möjlighet att på ett lättillgängligt sätt tillägna sig marknadsföringens modellvärld och tänkesätt.


























