Kvalitet och tjänsteutveckling

Kvalitet och tjänsteutveckling
Författare
Förlag Studentlitteratur AB
GenreManagement
FormatHäftad
SpråkSvenska
Antal sidor254
Vikt0
Utgiven1996-01-01
SABTS 156
ISBN 9789144001548
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Boken är den första på svenska som fokuserar tjänsteutveckling och dess betydelse för totalkvalitet. Huvudtemat är hur företag och organisationer i samband med utveckling av nya tjänster kan skapa allt bättre förutsättningar för totalkvalitet och därmed nöjda, lojala kunder och lönsamhet.
Boken vänder sig till forskare, studerande vid universitet och högskolor och till chefer inom privat och offentlig sektor som vill fördjupa sina kunskaper inom Service Management med tonvikt på kvalitets- och tjänsteutveckling. Framställningen är underbyggd med ett stort antal referenser vilket hjälper läsaren att på egen hand fördjupa sig inom olika intresseområden.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se