Varför kunden inte gör som du vill - och vad du kan göra åt det

Varför kunden inte gör som du vill - och vad du kan göra åt det
Författare
Medverkande
Förlag Telegram Bokförlag
FormatKartonnage
SpråkSvenska
Antal sidor233
Vikt427 gr
Utgiven1997-02-01
SABQia
ISBN 9789177384380
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Vad är hemligheten bakom framgångsrik försäljning? Jo, att byta plats med kunden och sätta sig i kundens ställe. En försäljares uppgift är inte att sälja till kunden, utan att hjälpa kunden att köpa. Det kan låta som en självklarhet men har sällan formulerats så tydligt. Fournies förklarar varför kunder beter sig som de gör och berättar sedan hur du ska agera för att komma till avslut. I boken finns 172 lösningar på specifika problem som varje säljare förr eller senare råkar ut för. En bok som tar både försäljning och kund på allvar.