Sociala medier : en marknadsföringshandbok

Sociala medier : en marknadsföringshandbok
Författare
Förlag Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
GenreEkonomi
FormatHäftad
SpråkSvenska
Antal sidor172
Vikt0
Utgiven2010-12-02
ISBN 9789197874762
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Alla pratar om sociala medier. Om hur viktigt det är att synas och finnas med som företag. Frågan är: På vilka sätt kan sociala medier bli en guldgruva och framtida möjlighet för ditt företag? Just det får du hjälp att avgöra i den här snabba guiden. Författarna visar steg för steg hur du bär dig åt för att marknadsföra dig i sociala medier som Facebook, Twitter, Youtube och LinkedIn. Det finns tre viktiga tankar med den här handboken: 1. Att du ska kunna avgöra om sociala medier är något för ditt företag att lägga kraft på (för de flesta är det rätt). 2. Att du ska kunna fixa det här snabbt själv (boken ger dig praktiska checklistor, smarta tips och steg för steg-guider till hur du får det att hända). 3. Att du ska kliva förbi konkurrenterna 2011.