
Marknadsföring för konkurrenskraft

| Författare | |
|---|---|
| Förlag | Liber |
| Format | BZ |
| Språk | Svenska |
| Antal sidor | 160 |
| Vikt | 0 |
| Utgiven | 2003-04-01 |
| ISBN | 9789147072576 |
Utgångspunkten för den här boken är att marknader kan liknas vid nätverk, där företag genom marknadsföring skapar och utvecklar bindningar av olika slag till andra företag.
Läs mer
I boken presenteras autentiska fallbeskrivningar som analyserar och illustrerar marknadsföringens roll i olika situationer. Bland annat beskrivs hur man arbetar i nätverk, hur man etablerar sig på en ny marknad, hur man besvarar och utvecklar marknadspositioner och hur man arbetar med systemförsäljning.
Läs mer
I boken presenteras autentiska fallbeskrivningar som analyserar och illustrerar marknadsföringens roll i olika situationer. Bland annat beskrivs hur man arbetar i nätverk, hur man etablerar sig på en ny marknad, hur man besvarar och utvecklar marknadspositioner och hur man arbetar med systemförsäljning.























