Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter

Den nöjda kunden - Kundtillfredsställelse – orsaker och effekter
Författare
Förlag Liber
FormatHäftad
SpråkSvenska
Antal sidor208
Vikt0
Utgiven1997-02-05
ISBN 9789147040148
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Vet du redan allt om kundtillfredsställelse? Eller har du som många andra tagit till dig missuppfattningar och fördomar kring kunders agerande i olika situationer?

Läs mer
Den här boken ger en sammanfattande bild av vad som är känt om kundtillfredsställelse och dess orsaker och effekter. Kundtillfredsställelse belyses ur flera olika aspekter och vissa vanliga antaganden ifrågasätts.
Hedersomnämnande – Årets Marknadsföringsbok 1998 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor och chef för Center for Consumer Marketing (CCM) vid Handelshögskolan i Stockholm.