Sociala medier - en introduktion

Sociala medier - en introduktion
Författare
Förlag Lind & Co
GenreMedia och kommunikation
FormatInbunden
SpråkSvenska
Vikt0
Utgiven1900-01-01
SABBv
ISBN 9789174610086
Köp på AdlibrisKöp på BokusKöp på BookOutletSök på Bokbörsen
Allt fler människor använder sig av sociala medier för att kommunicera. Tre miljoner svenskar har konton på Facebook, det finns flera hundratusen svenska bloggar och de digitala sätten att samtala, inhämta information och påverka blir hela tiden fler och bättre. För företag och organisationer innebär detta en mängd nya vägar inom marknadsföring. Den här boken är en inspirationskälla för dig som vill använda sociala medier, just i syfte att marknadsföra och påverka.

Vilka sociala medier är intressanta att verka inom?

Vad behövs för att få ut maximal nytta av sociala medier, så att de inte bara blir tidstjuvar?

Hur kan man nå framgång genom att skapa en personlig närvaro på nätet?

MATTIAS BOSTRÖM arbetar till vardags på Piratförlaget och berättar ur egen erfarenhet hur man kan använda sociala medier för att bygga nätverk, skapa förtroende och nå ut utan att det behöver kosta någonting.